Hoewel het inmiddels alweer ruim een week geleden is, kijken we nog graag terug op een fantastisch Pinksterweekend voor verschillende teams van onze vereniging.
Onze dames van de B3 reisde af naar het Duitse Bochum voor een gezellig en sportief toernooi. Op het veld werd uitstekend gehandbald en dat resulteerde in een knappe derde plaats. Maar niet alleen tijdens de wedstrijden maakten de meiden indruk. Ook naast het handbalveld waren zij volop aanwezig en groeiden zij uit tot het animatieteam van het toernooi. Van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat zorgden zij voor muziek, gezelligheid en een geweldige sfeer. De feestavond was dan ook een groot succes. Samen met teams uit Brabant werd er volop gezongen, gedanst en gesprongen.
Ook de meiden van de C1 en C3 beleefden een onvergetelijk Pinksterweekend. Zij reisden af naar Denemarken voor deelname aan de Sønderjyske Handball Cup. Beide teams speelden een uitstekend toernooi en lieten zien wat zij in huis hebben. De C1 wist bovendien 4 van de 6 wedstrijden in de poule winnend af te sluiten. Naast de mooie sportieve prestaties was het vooral een geweldige ervaring voor alle speelsters. Het toernooi werd op een perfecte manier afgesloten met heerlijke pizza’s op het strand en een gezellige avond bowlen. Een pinksterweekend om niet snel te vergeten.
